Alla inlägg den 26 januari 2017

Av Jasmine Hiltunen - 26 januari 2017 22:39

Idag har dagen gått otroligt fort och jag har spenderat den med svärmor på förmiddagen och eftermiddagen med min syster!
Vi hade riktigt trevligt, som vi alltid brukar ha!
Under kvällen har vi haft besök och jag har även dammsugit och torkat golv, vilket jag kommer få göra imorgon också när nya soffan kommer, jag har tröttnat så mycket på dubbel divanen nu så jag ska köra på en enkel två +tresitsig och en fåtölj i lite ljusare grå ton.
Så jag har en del att göra imorgon sen ska även hyllor skruvas upp på väggarna och jag ska inhandla lite nya soffkuddar och filtar till soffan ?? kommer bli riktigt snyggt, jag måste åka till Ikea och köpa en ny lampa också till vardagsrummet så att det passar in med allt annat!
Idag blev det första sticket och jag klarade att göra det själv så jag ska nog fortsätta med det.
Den 1 feb ska jag på ultraljud så det ska bli spännande att se om det växt något!
Idag köpte jag även nya fransar samt ny Brown gel och jag vart kär i dom ??

Hoppas ni har haft en super bra dag

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards