Direktlänk till inlägg 16 januari 2017

1 dag kvar till M och 4 dagar kvar till M

Av Jasmine Hiltunen - 16 januari 2017 07:07

Igår började jag känna lite smått med spänningar i magen och nu på morgonen med så jag antar att M kommer när som helst, den är ju enligt appen beräknad att komma imorgon, eftersom att jag är så otroligt dålig med att komma ihåg vilka datum jag får den så laddade jag ner P tracker lite, jag bara älskar den appen så jag tänkte för er som inte vet hur den ser ut ska få en liten glimt om hur den fungerar!

Så för dig som kanske är lika slarvig som mig och glömmer, ladda ner denna appen.
Anledningen till att jag använder den är ganska enkel 1. Jag glömmer 2. Jag behöver denna för att kunna registrera mina behandlingar 3. Och dag 3 start på Menopuren!
Jag är lite nervös över att behöva sticka en nål i magen varenda dag i tre veckors tid men efter att ha tagit otrivell nästan varje månad utan att de känts så hoppas jag att dessa går lika smidigt :) glöm inte att följa mig på Instagram och snapchat och nouw bloggen om ni vill följa med på våran resa



Instagram: _family_is_everyting_

Snapchat:
hiltunen_jezzi


Nouw: http://nouw.com/mrsjasmineh

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Hiltunen - 26 januari 2017 22:39


Idag har dagen gått otroligt fort och jag har spenderat den med svärmor på förmiddagen och eftermiddagen med min syster! Vi hade riktigt trevligt, som vi alltid brukar ha! Under kvällen har vi haft besök och jag har även dammsugit och torkat golv, ...

Av Jasmine Hiltunen - 18 januari 2017 03:07


Det fanns för oss alla ett rum i ditt hjärta, för alla utav oss du gjorde ditt allt. Du deltog med oss i vår glädje och smärta, Minnet lever det kan ej jordas det kan ej gömmas bland stoft och grus. Nej, det skall leva i fågelsången i blomsterdoft ...

Av Jasmine Hiltunen - 10 januari 2017 13:21

Igår var vi till sjukhuset och jag lämnade blodprov, vanligtvis efter att jag blivit stucken så får jag ont i armen dagen efter och blir ganska öm men igår började jag få ont i armen på en gång och jag hade svårt att hitta ett bekvämt sätt att ha arm...

Av Jasmine Hiltunen - 8 januari 2017 13:50


Kallt som det är så tänker vi alla bege oss till pulka backarna och ge järnet! Vi trodde att snön skulle försvinna helt och hållet men istället kom den tillbaka STORT och nu bor vi i vinter land och får klättra över snö högarna för att ta oss någons...

Av Jasmine Hiltunen - 8 januari 2017 02:55

Nu var det ett tag sen jag va inne och skrev här på bloggen, vi har hunnit landa en del och det har vart en jobbig period för oss alla! Livet är bra orättvist och en del tas ifrån oss för tidigt. Det nya året firade vi in tillsammans med våra nära ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards