Direktlänk till inlägg 10 januari 2017

I väntans tider

Av Jasmine Hiltunen - 10 januari 2017 13:21

Igår var vi till sjukhuset och jag lämnade blodprov, vanligtvis efter att jag blivit stucken så får jag ont i armen dagen efter och blir ganska öm men igår började jag få ont i armen på en gång och jag hade svårt att hitta ett bekvämt sätt att ha armen på för det stramade något så fruktansvärt!
Ganska snabbt upptäckte jag en stor klump med torkad blod under plåstret så de säger nog en hel del.
Det ser ut som om att jag blivit stucken två gånger men de tror jag inte att jag blev haha!
Men det flödade på ordentligt så nu är det bara att vänta tills provet är tillbaka.

I förrgår var vi ute och hade snowday med barnen och det va riktigt kallt ute och vi var väldigt sent ute med våran dag, när vi efter många om och men kom fram till backarna så började folk gå hemåt, vi började skratta åt varandra och insåg att vi tagit lite för mycket tid på oss till annat!
Men vi var allt upp i backen och jag o F delade naturligtvis på en snowkick ? en tydlig repris från förra året, ända skillnaden var ju att denna gången var backen stenhård och snön var så packad efter all åkning, sist var de snö puff så de gjorde inte lika ont att ramla och det såg inte lika brant ut, men vi begav oss ner och vi klarade oss nästan hela vägen tills bakskidan började vobbla och bye bye!
Vi flög all världens väg, trodde vi bröt lårbenet ett tag ?
Efter ca en timme i backen började barnen bli för kalla och ville hem så då tog vi oss en härlig promenad genom skogen i mörkret!
Jag älskar att ha min lilla mini me hemma igen och allt känns så komplett!
Idag bär de av till huset och kolla lite, hoppas ni har en toppen dag ?

Hurt

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jasmine Hiltunen - 26 januari 2017 22:39


Idag har dagen gått otroligt fort och jag har spenderat den med svärmor på förmiddagen och eftermiddagen med min syster! Vi hade riktigt trevligt, som vi alltid brukar ha! Under kvällen har vi haft besök och jag har även dammsugit och torkat golv, ...

Av Jasmine Hiltunen - 18 januari 2017 03:07


Det fanns för oss alla ett rum i ditt hjärta, för alla utav oss du gjorde ditt allt. Du deltog med oss i vår glädje och smärta, Minnet lever det kan ej jordas det kan ej gömmas bland stoft och grus. Nej, det skall leva i fågelsången i blomsterdoft ...

Av Jasmine Hiltunen - 16 januari 2017 07:07

Igår började jag känna lite smått med spänningar i magen och nu på morgonen med så jag antar att M kommer när som helst, den är ju enligt appen beräknad att komma imorgon, eftersom att jag är så otroligt dålig med att komma ihåg vilka datum jag får ...

Av Jasmine Hiltunen - 8 januari 2017 13:50


Kallt som det är så tänker vi alla bege oss till pulka backarna och ge järnet! Vi trodde att snön skulle försvinna helt och hållet men istället kom den tillbaka STORT och nu bor vi i vinter land och får klättra över snö högarna för att ta oss någons...

Av Jasmine Hiltunen - 8 januari 2017 02:55

Nu var det ett tag sen jag va inne och skrev här på bloggen, vi har hunnit landa en del och det har vart en jobbig period för oss alla! Livet är bra orättvist och en del tas ifrån oss för tidigt. Det nya året firade vi in tillsammans med våra nära ...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards